Obchodní podmínky
č. 1/2024 ze dne 28.03.2024 provozovatele Andruško Enterprises s.r.o. IČO: 172 55 228, se
sídlem Ondřejovice 246,
793 76 Zlaté Hory, zapsané v obchodním rejstříku vedeném C 89685/KSOS Krajský soud v Ostravě (dále jen „Servis“)
I. ÚVODNÍ USTANOVENÍ
- Tyto Obchodní podmínky (dále jen „Obchodní podmínky“) jsou v souladu s ustanovením § 1751 zákona č. 89/2012
Sb., občanského zákoníku, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „občanský zákoník“) nedílnou součástí každé
smlouvy o dílo, na jejímž základě Servis zákazníkovi fyzické osobě, podnikající fyzické osobě nebo právnické
osobě (dále jen „Zákazník“, Servis a Zákazník společně jen „Smluvní strany“) zajišťuje opravu zařízení
vyrobeného společností Apple Inc. (dále jen „Smlouva“).
- Tyto Obchodní podmínky se stávají pro Smluvní strany závaznými okamžikem vzniku Smlouvy, je-li při uzavření
Smlouvy na ně výslovně odkázáno. Smlouva je uzavřena:
- smluvně nebo
- písemně v okamžiku, kdy Smluvní strany podepíšou zakázkový list. Smlouva se neřídí obchodními
podmínkami Zákazníka, ani žádnými jinými obchodními podmínkami, ledaže s tím Servis výslovně a
prokazatelně souhlasil. V případě rozporu mezi Smluvními stranami sjednaným obsahem Smlouvy a těmito
Obchodními podmínkami však mají přednost ujednání Smluvními stranami výslovně sjednána.
- Pokud je tedy zařízení předáno do opravy společnosti Andruško Enterprises s.r.o. zákazník tyto obchodní
podmínky bez výhrad akceptuje.
- Tyto obchodní podmínky jsou uveřejněny na webových stránkách Servisu (www.servis.andruskoe.cz), nebo jsou
Zákazníkovi zpřístupněny jiným vhodným způsobem. Servis je oprávněn Obchodní podmínky podle svého volného
uvážení změnit, nahradit novými, či zrušit. Závazek založený Smlouvou se však až do svého zániku řídí
Obchodními podmínkami účinnými ke dni uzavření Smlouvy.
- Smlouva a tyto Obchodní podmínky se řídí a budou vykládány podle právního řádu České republiky. Spory mezi
Smluvními stranami vyplývající ze Smlouvy či v souvislosti s ní rozhodne věcně a místně příslušný soud České
republiky.
II. CENA OPRAVY
- Cena opravy se rovná ceně předběžné odsouhlasené Zákazníkem. Servis má právo v průběhu opravy předběžnou
cenu i vícekrát jednostranně změnit, pokud v procesu diagnostiky nebo opravy dojde ke zjištění dříve
neznámých skutečností, které mají vliv na cenu opravy. Přesáhne-li cena opravy Zákazníkem předběžně
odsouhlasenou cenu o více než 20 %, Servis je před provedením opravy povinen vyžádat si k provedení opravy
za vyšší cenu souhlas Zákazníka. Neudělí-li Zákazník souhlas se zvýšením ceny, Servis provede s ohledem na
stav zařízení veškeré rozumné a vhodné servisní práce za účelem uvedení zařízení do stavu, v němž může být
předáno Zákazníkovi, jejichž náklady pokrývá předběžně odsouhlasená cena a po jejich provedení zařízení
vrátí Zákazníkovi. Zákazník je v tomto případě povinen Servisu zaplatit předběžně odsouhlasenou cenu.
- Provedení opravy musí z technických důvodů předcházet diagnostika zařízení. Náklady Servisu spojené s
diagnostikou jsou zahrnuty v ceně opravy.
- Zákazník je povinen uhradit Servisu celou cenu opravy zařízení při jeho vyzvednutí. Odmítne-li Zákazník
zaplatit cenu opravy, je Servis oprávněn využít zadržovací právo a zařízení Zákazníkovi až do zaplacení celé
ceny opravy nevydat.
III. OPRAVA ZAŘÍZENÍ
- Zákazník je povinen odevzdat zařízení k opravě bez hesla anebo heslo či hesla před opravou sdělit
pracovníkovi Servisu.
- Servis neodpovídá za žádná data uložená v opravovaném zařízení předaném Zákazníkem Servisu. Zákazník
předáním zařízení bere na vědomí, že v průběhu opravy mohou být data uložená v předmětném zařízení smazána,
poškozena či učiněna neupotřebitelnými nebo nepoužitelnými, a to zcela nebo částečně (dále jen „ztráta
dat“). Před předáním zařízení do opravy je proto Zákazník povinen si veškerá data zálohovat. Ztráta dat
nezakládá právo Zákazníka z vadného plnění ani povinnost Servisu k náhradě škody ztrátou dat způsobené.
- Servis při převzetí zařízení neprovádí důkladnou kontrolu zařízení, zařízení nedemontuje, nekontroluje
vnitřní poškození a vnitřní komponenty. Servis neodpovídá za vnitřní poškození, poruchy a chybějící
komponenty a jiné vady, které byly odhaleny během servisních prací.
- Doba diagnostiky a opravy zařízení je závislá na druhu závady, dostupnosti náhradních dílů a může trvat až
30 dní. Má-li doba opravy přesáhnout 30 dní, je Servis povinen na tuto skutečnost společně s jejím
zdůvodněním Zákazníka upozornit nejpozději před uplynutím 30. dne.
- Zákazník bere na vědomí, že:
- Díly použité při opravě zařízení se mohou od těch vyměněných při opravě částečně svým zevnějškem
lišit (např. odstínem barev, tloušťka rámu).
- Díly (včetně LCD / OLED displejů) jsou od výrobců třetích stran, nikoli 100% originální dodané od
Apple Inc. (Apple Inc. žádné náhradní díly mimo autorizované servisy neprodává).
- U některých druhů oprav zařízení dochází při opravě k nevratnému mechanickému, tepelnému,
elektrickému nebo chemickému poškození vadných dílů a v těchto případech není možné uvést zařízení
do stavu před servisním zásahem, pakliže nedojde k úspěšnému dokončení opravy z technických důvodů.
- Servis neodpovídá za neodbornou manipulaci Zákazníka s opravovaným zařízením po dobu opravy a po předání
zařízení.
- Zákazník je povinen vyzvednout zařízení z opravy do 14 dnů ode dne, kdy bude Servisem informován o možnosti
vyzvednutí zařízení. Po marném uplynutí této lhůty je Zákazník povinen zaplatit Servisu skladné ve výši 50
Kč za každý den uskladnění. Servis je oprávněn využít zadržovací právo a zařízení Zákazníkovi až do
zaplacení celé ceny opravy a skladného nevydat.
- Po uplynutí 6 měsíců ode dne, kdy měl Zákazník povinnost zařízení z opravy vyzvednout, je Servis oprávněn
zařízení odprodat za přiměřenou cenu. Výnos z odprodeje zařízení je Servis oprávněn použít na úhradu nákladů
na opravu a skladné. Nevyčerpaný zůstatek výnosu z prodeje je Servis povinen vyplatit Zákazníkovi.
Nevyzvedne-li si Zákazník přeplatek z prodeje do jednoho roku od odprodeje zařízení, zaniká nárok Zákazníka
na jeho vrácení a Servis je oprávněn přeplatek si ponechat.
IV. ZÁRUKA A REKLAMACE
- Záruka na díly použité při opravě činí 3 měsíce ode dne převzetí zařízení z opravy Zákazníkem. Poskytuje-li
výrobce použitého náhradního dílu delší záruční dobu, má Zákazník právo se zárukou prokázat přímo u výrobce.
- Záruka se nevztahuje na vnější mechanické poškození vzniklé neodbornou nebo nevhodnou manipulací ze strany
Zákazníka.
- V případě vady dílu použitého při opravě, na něhož se vztahuje záruka podle čl. IV. odst. 1. těchto
Obchodních podmínek, má Zákazník právo na:
- opravu vadného dílu, je-li možná, nebo
- výměnu vadného dílu za bezvadný díl, nebo
- přiměřenou slevu z ceny opravy.
- Reklamaci je Zákazník povinen uplatnit u Servisu bez zbytečného odkladu po zjištění vady, v každém případě
nejpozději do konce záruční doby podle čl. IV. odst. 1. těchto Obchodních podmínek. Reklamaci je možné
uplatnit:
- osobně v provozovně Servisu, nebo
- zasláním reklamace na e-mailovou adresu Servisu (info@andruskoe.cz), nebo
- zasláním reklamace poštou na adresu sídla Servisu.
- O uplatněné reklamaci vystaví Servis písemné potvrzení, které bude obsahovat datum uplatnění reklamace,
důvod reklamace a způsob vyřízení reklamace požadovaný Zákazníkem. O vyřízení reklamace vyrozumí Servis
Zákazníka vhodným způsobem.
V. SPOLEČNÁ A ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ
- Tyto Obchodní podmínky tvoří nedílnou součást každé Smlouvy a jsou závazné pro Smluvní strany dnem uzavření
Smlouvy.
- Odstoupení od Smlouvy nemá vliv na práva a povinnosti Smluvních stran vzniklá před odstoupením od Smlouvy.
- Servis je oprávněn provést postoupení práv a povinností ze Smlouvy na třetí osobu pouze s předchozím
souhlasem Zákazníka.
- Tyto Obchodní podmínky jsou platné a účinné od 28.03.2024.